Alla inlägg den 4 september 2008

Av Louise - 4 september 2008 12:26

Haha, kommer ni ihåg när man va liten o hade dagbok. Då började man ju typ alltid så.
Iof har jag aldrig riktigt varit en dagboksdotter, men iaf. Nån gång försökte jag la mig på det :D


Fisen va jättetrött imorse o sov längre än va klockan sa att hon skulle sova. Så hon fick vara hemma med mig. Vi har mystpyst, badade imorse o sen gick vi till skolan o hämtade böcker som jag måste ha till hemtentan. O sen gick vi vidare till ICA o handlade lite potatis o grejer som vi ska ha till våra middagar framöver. Har ju gjort matlista nu :) Ska se till o följa den lite lagom med. huvudsaken är ju att man äter det som står på listan men kanske inte just den dagen. För man kanske inte är sugen på just det, ja ni vet :D


Ikväll ska Fisen till mormor, så jag tänkte passa på o plugga ikväll och hela dagen imorn. Har förhoppningsvis en fråga klar imorn när hon kommer hem, sen kanske jag hinner en fråga i helgen. Vi får se. Beror på vad vi gör när hon ska sova middag och hur hon somnar om kvällarna.


Jag har ont i huvudet, har haft det typ hela veckan nu. O det är fan skit. Antingen är det att jag läser som fan, eller så är det att min förkylning inte riktigt gått över o då sätter den sig i bihålerna. För jag känner av lite ont i näsan med. Jävla skitbihåler.


Igår hade vi förresten systerysterkväll. Det var mys. Käkade pizza, är fan fortfarande mätt av den :)

Det var nog min sista pizza på jävla länge. Det är gott första kvarten, sen blire liksom för mycket. Tacka vetja kycklingrullen på Kungsgatans Kebab. Den smakar suvve =)

 Kollade idol med. haha, det finns ju stjärnskott o stolpskott =)


Nu ska jag lattja lite.

Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards