Alla inlägg den 23 september 2008

Av Louise - 23 september 2008 18:29

Så nu ska jag försöka ge mig på en förklaring av hur det gör ont i magen.
Tänk att ni haft magnfluensa typ ett par dar, bara spytt och inte ätit nånting så magen är helt tom. Så känns det i min mage. Men jag har ätit. Jag har inte spytt.
Varför gör det så ont?

 O illa mår jag med, o ont i skallen. Allt liksom. Gaaah!

Typiskt liksom. Fisen har vart borta sen i lördags, o nu idag när hon kommer hem började jag må dåligt. Det är skit, hoppas det går över när jag ätit lite o så....


För så ska vi bada o sen ska vi lägga oss i sängen o babbla om allt o inget =)

Kärlek <3

Av Louise - 23 september 2008 17:06

Daamn, efter skolan idag så känner jag bara hur jag mår sämre o sämre. Jag har ont i magen, skallen, näsan och ögonen. Och mår illa!

Fuck it, jag mår väldans dåligt.

Nu blire bara o kirra lite mat, ta ett bad med min finaste som iof redan duschat idag, men men, hon kan ta ett bad med sin mamma. Sen ska vi sova. O jag ska sova tidigt ikväll. Typ senast 23 =)

Tänk om jag kunde hålla det. För jag behöver verkligen sova...
Kan det vara därför som jag inte mår så vidare bra. Brist på sömn.
Nja jag vet inte, nånting är det. För det kommer o går hela tiden. Typ som graviditetssymptom. Men tro mig, jag vet att jag inte är det =) Så ni behöver inte bli oroliga =) Jungfrufödsel såna fall :)


Nae fy fan. Börja med maten då, lax står på schemat. Gott som fan.


Kärlek <3

Av Louise - 23 september 2008 09:01

Jag är trött, försov mig som fan. Kan inte förstå att jag inte vaknade av klockan. Men men, iaf så ringde Inger vid åtta o då vakna jag ju som tur var. Fick en ny tid eftersom att Olivia inte kan ta spruta när hon har feber. Jag visste ju det det var därför jag ringde till henne igår.


Sen ringde jag dagis o sa att hon va sjuk. Stackars min lilla Fis, undrar hur hon mår idag den lilla skruttungen. Men idag kommer hon hem. Älskade Fisunge!

Tvättstuga med idag, gaaah! Har massa tvätt o absolut inte tid. Men men, jag får tvätta lite i taget, tog tvätt på lördag morgon med. Kanske hinner lite granna iaf innan jobbet. Beror la på hur länge jag sover =)


Nu hade iaf mina pengar kommit in, men det var visst mer. Nånting på 399:- hade också kommit tillbaka. Ingen aning om vad det var, men men. Det tackar man för. Frågan är ju nu om man ska ta o betala restskatten på 900 spänn eller om man ska ta en tur på stan idag. Hmmm, det där med skatten lät som en bra idé. O jag borde inte shoppa mer. ALLS!

Lön om två dagar. Me like. Då äre bara hyran kvar eftersom att jag betalat typ allt annat. Det är nice. Ska försöka spara en del med. 5000 vore ju en bra summa o lyckas få undan.

Sen ska jag till banken med o skaffa ett eget konto till Fisen som dom drar 200 till varje månad från mitt konto. Det borde ju gå. Eller iof så har hon ju redan ett eget konto, jag kan ju med spara på det. Det kan jag nog till o med lägga in själv på internetbanken så det dras 200 varje månad. Mmm, I think I will =)

Funderar på o ta vardagsrummet idag. Skitnice o ta ett rum i taget. Ska ju låna Saras o Johns svarta matta. Skitbra för den här vita spyr jag på.

Plus skola idag. Heldag. Me dont like.


Kärlek <3

Av Louise - 23 september 2008 01:16

Seriöst, denna katt ska alltid ligga på boobsen o slicka på mig. O jag gillar inte det. Det sticks och är oskönt. O jag försöker ta bort henne, men hon hoppar ju dit direkt. Seriöst?


Idag va jag i Sörping o hälsade på min lilla sjukling. Hon o mormor ska vara sjuka tillsammans imorn så jag kan gå till skolan. Hade ju gärna vart hemma. Men det är ganska nyttigt imorn tror jag. Är ju om antologin nu. Denna antologi som jag såg fram emot så mycket, men inte riktigt lika mycket längre. Jag ville ju skriva om ensamstående mammor. Men det fick jag inte, det ligger för nära mig. Så det blev att skriva om värstingar i skolan. Tänkte det kan vara bra för C-uppsatsen vill jag skriva om LVU o sånt. Eftersom att det är ditåt jag vill jobba senare. Antingen det eller ensamstående mammor =)

 Måste ringa Ramunder med. Denna vecka helst.
Plus att Lina o jag måste skriva det där utkastet. Men det rer sig.


Efter Sörping blev det filmmys med Jossan o syster. Det var nice.
Somnade ju tyvärr så jag missa slutet på filmen. Men får la ta igen det imorn.


O nu ska jag faktiskt sova. Men såg att jag har nått en liten topp av läsare idag. Yihaa. Vore ju kul o veta vilka som läser bloggen förutom de som jag vet, om ni förstår. Så skicka en liten kommentar.. GÖRT!


Godnatt.
Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards