Alla inlägg den 26 september 2008

Av Louise - 26 september 2008 10:56

Fan va segt. Jag mår skit rent ut sagt. Plus att jag är trött som jag vet inte vad. Vaknade två gånger i natt av att min lilla snuttunge kräktes. Stackars liten. Plus att jag hade jordens feberfrossa.
Det är då man skulle ha någon varm person bredvid sig i sängen.

En liten kräkbebis hjälpte inte så mycket =)


Iaf så får vi vara hemma idag båda två.
När jag ringde till jobbet imorse så svarade Marzi o sa.

Säg inte att du är sjuk.

Jo jag är sjuk.

Nej det är du inte.

Jo jag är så jävla sjuk.
Nej men seriöst vad vill du?
Nae men jag är sjuk.
Vad vill du?

Jag ÄR sjuk.

Ni är tre kort ikväll såna fall.

Det får vi gärna vara för Fisen har kräkts hela natten och jag har haft feberfrossa hela natten.

Okej, ja men klart att du får vara sjuk.


Haha. =)

Jag mår skit, ville få Fisen o sova lite med sin mamma. Men det verkade inte hon så sugen på. Måste kirra nån lunch med till Fisen men jag orkar verkligen inte. Jag är skittrött. Det blir nog makaroner o korv =)


Nae, nu ska jag fixa det. O sen ska jag sova. För det behöver jag verkligen.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards