Alla inlägg den 13 september 2008

Av Louise - 13 september 2008 20:28

Igår tog vi sjunde raka CSO =) Yihaa! Vi är så jävla braaaa!!!


Idag var det heldag i Driven. Lojzan va i tvåan. Det va nice.
Haha. Stefans kommentar var: Fan du styr tvåan med järnhand Lojzan!
O Erik kallar mig Hitler där. Haha, men det är inte så illa som det låter.
håller koll på grejerna bara :)


Sen kom Steffe o fråga om jag ville stå i ettan imorn. Nixpix blev mitt svar.
Kassan då?
Nae, då tar jag hellre ettan. Haha. Slutade med beställningen, så imorn är det Lojzans kök =) Det blir nice. Jag va lyckligast just då när han sa det. Lojzan gillar köket =)


Ikväll blire nog Palace, men jag får fan inte svar hos Fredda så vi får se. Kanske bara blir Krook o jag som röjer loss hemma hos mig. Haha!


Imorn äre jobb igen. Sen kommer min älskade lilla Fis hem =)

 Blir alldeles ensammen hemma inatt, stackars mig.
Jimmy är i Gbg o firar Martin som börjar bli gammal o Fisen är hos mormor o morfar, så jag kan inte sitta alldeles ensam hemma :( Det är för trist.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards