Alla inlägg den 14 september 2008

Av Louise - 14 september 2008 17:37

Hola mina små vänner.

Är hemkommen nu efter en dag på jobbet, en sväng på Donken med lillasyster och att äntligen ha fått hem min lilla älskade Fisunge :)


Igår var det fest hos Fredda. Det var sjukt nice. Precis som Krooken så var jag lite anti mot kvällen, jag va trött o sliten efter ett 11-19 pass, kände ingen på festen. Men fick med Krook, o tack för det! Annars hade jag nog känt mig lite utanför där. 4 grabbar och Freddas tjej. Ja asså, det va ju inte fest fest, utan mysfest =)

Haha, kvällen var klockren, jag hade tänkt ta det superlugnt. Hade lite vin med mig o så. Men så drog Fredda fram tequilan, o det borde jag ju ha anat =) Men då blev det en o annan som man säger =) Haha.

Plus att en person dök upp som gjorde att jag ville dricka mer, bara för att jag inte pallar =)
Men men, det är ju over and out.
O så ska det vara.


Drog vidare mot trappan, hälsade på en pojke vid namn kullman. Han var la trevlig. Världens bar var nästa stopp. Grabbarna drog en öl o sen stängde det. O näst på tur stod Wasa. Jag gillar faktiskt Wasa, men många dissar det för att det bara är "gamla". Vilket det inte är, men det är mycket "gamla" =)

haha, vakter som utövar sin makt däremot är inte lika kul. Slog ner en kille mot marken, okej han kanske inte var så trevlig, men onödigt o göra så. Sen skickade dom iväg andra människor med. O även där inne så dryga dom med vissa.

Träffade en trevlig Kanadensare, En konstig Walesbo och en trevlig Gotlänning som numera bodde i Norrpan! Haha. Den där Walesbon var la lite grows, men de andra två var riktigt trevliga.
Kvällen drog vidare mot NorrTullsgrillen, där jag köpte mat som jag inte åt av, vi mötte upp Matte o drog vidare mot mig.

Sov kanske 1,5 timme inatt så jag hoppas jag kommer sova riktigt gott den här natten. Annars blir jag ledsen. Fan vaknade typ strax innan halv åtta o kunde inte somna om. Det är surt. Sen bar det av mot bussen, höll på o missa den eftersom att jag glömde mitt kort hemma, men Matte sprang o hämta det o mötte upp mig sen. Vilket resulterade i att istället för kortet så blev jag av med mina nycklar. Men mötte upp Matte på stan nu så jag fick dom igen ^^


Imorn kommer mina pengar. Då ska det shoppas massa. Ja jag vet, jag måste hålla i pengarna. Men Fisen behöver massa nu. Galonisar, Vinterkläder, mössor, vantar  o allt sånt där.
Så det ska shoppas, bäst o passa pånär man har pengar liksom =)


Nu ska vi mysa med Teletubbies.

Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards