Alla inlägg den 6 september 2008

Av Louise - 6 september 2008 16:48

Igår kom jag på det enda skälet till att jag gillar vinter.
Det var så länge sen så man glömmer liksom =)
Men iaf, så fort jag kom in i ishallen o pucken är i spel så kom jag på den enda anledningen till att jag gillar vinter, o för just den anledningen skulle det kunna vara vinter året om =)

Äntligen är säsongen igång igen. Äntligen =)

Jag har ju alltid sagt att en bra match är mycket bättre än sex =)
I den här stan kanke vi inte riktigt upplever såna matcher. Men i Skandinavium gör man. Och kanske är det därför Göteborg lockar så dant. För årskortet i Skandinavium o alla Frölundas matcher man kan se.
Japp, jag ska bara till Götet, så är det o så får det tamejtusan bli!


Ikväll ska visst min lilla kusin komma hit. Haha, han ville sova här så det får han så gärna... Vi ska spela PS2 o se film eller nått. Typ =)


Imorn ska jag på middag hos mormor, plus att Olivias pappa ska komma hit o hälsa på.
Haha. När man frågar henne: Vem kommer imorgon? Så svarar hon pappa!

Jag tror hon saknar honom. Jag tycker det är synd att han inte kommer oftare. Haha, o när hon ser honom på kort så pekar hon o säger pappa direkt.
Tänk om bara han kunde se det, då kanske han kom oftare.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards