Alla inlägg den 30 augusti 2008

Av Louise - 30 augusti 2008 18:12

Hemma från worket. Det gick bra idag. Det var kul idag!


Lojzan fick stå i kök. Tackar tackar för den.
Jag får tamejfasen aldrig stå i kök längre. Typ bara DT, o jag är lite trött på det. Tycker om o lattja i köket  =) Det är ju liksom där det händer d:)

 Iaf så var det jag, Erik, Krook o Steff i kök. Jossan på Bop =)

Sen kom Snuttis in också. Haha, o då började vi leka =) Började först med associeringsleken. Men nae, det blev bara för illa. Så vi gick över till inte säga namnleken. Det gick bra i början. Men sen sket det sig för mig, o Erik slogs hårt och mycket :D

Men det va bara roligt.


Ikväll blire mat o öl tillsammans med Jossan o Emil. Kan va trevligt.

Orkar inte bara sitta hemma hela kvällen. Vill ju göra nånting.


It's all about love =)

Kärlek <3

Av Louise - 30 augusti 2008 09:52

Det blev en ensammen natt iaf då.
Tommy o Matte slocknade nån annanstans.

Men det var ganska skönt o vara själv. Se på tv o sen gå o lägga sig.

Blir ju inte särskilt mycket av den varan nu när man är sambo =)

 Fatta att han redan vart här två veckor. Så nu äre bara fem kvar. Haha, tiden går fort fort fort =)


Nae om jag skulle ta en snabbisdusch o klä på mig då o göra mig redo for work. Jag vill inte, jag orkar inte. Jag måste =)
Hoppas bara Erik är en gnutta gladare idah så skare väl gå bra :D


Kärlek <3

Av Louise - 30 augusti 2008 00:16

Yes, så var stängningen över.
Vi var nån man eller två kort, men Tess stannade o hjälpte o det va ju suvve =)

Erik var lika glad o trevlig som vanlig. Eller?

Vem försöker jag lura. Han var en äkta surmupp!

Haha. Men det var kul.


"Tre cheese tack.... TRE CHEESE TAAACK!"

Erik såg lite surare ut =)


Jossan va pigg o glad hon med =)
Alla var vi pigga o speciellt glada :D


Jimmy sover borta inatt. Men Tommy o Matte skulle komma o sova här i helgen med. Så det blir inte o va ensam för mig :)


Jobb imorn igen. 11,30-18,30. Skönt. Eller?

Jag orkar nog egentligen inte. Men va fan. Bara o bita i det sura äpplet o dra sig dit :D

Ska nog kolla vilka som jobbar. Vet iaf att mina favvopojkar jobbar, både Carlsson o Erik. Det är ju kul.

Jag trodde seriöst jag skulle orka plugga när jag kom hem. Men se dä orka jag inte. Men va fan. Det är faktiskt fredagnatt. =)


Nu ska jag se Csi, o sen lägga fram täcke o kudde till soffan. O sen sova.


"Det är nice när min säng helt plötsligt förvandlats till 'våran' säng."


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards