Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Louise - 4 augusti 2008 22:18

Dag ett efter semestern avklarad.
Mmm, semester. Oj vad jag ska vara ledig mycket mer nästa sommar. MYCKET MER!
Om jag nu inte får ett jobb som är lite närmre min utbildning så att säga. Ska ju skriva jordens BÄSTA CV så jag lyckas få jobb på Kriminalvården, men det lär la inte gå. Men det är vad jag ska hålla tummarna för.


Första dagen är som sagt avklarad, o helt plötsligt känns den där ledigheten som man hade obefintlig, och man har inte gjort annat än o stått på Donken o slitit, skrattat o svettats =)

Det är tur att man har kul på jobbet iaf, annars hade det ju vart tråkigt. Hets, hets o mera hets, det är så vi funkar.


När jag slutade jobbet så såg jag regnet ösa ner, massor! O det blåste, massor!

Rickard skjutsade mig så jag hämtade Fisen på dagis, ville inte ta henne så på cykeln, hade ju inte jackan med heller till dagis, det var ju fint när vi åkte. Shit pommfritt!

Sen åkte vi hem till Camilla o Oliver så småfisarna fick busa lite.
Blev lite Donkenfood med. Nice nice!


Helt plötsligt hade jag 11 missade samtal från nått konstigt nummer. Seriöst 11 missade samtal inom loppet av kanske 15 min, max!
Jag ringde upp numret efter mycket om o men. Vågade inte först men jag hade en liten aning om vem det var. Haha!

"Ja hallå"
"Ja vem har jag kommit till?"
"Ja det är xx, men jag antar att du vill prata med Tommy."

"Eeh, ja jag hade 11 missade samtal från det här numret så jag antar att någon ville prata med mig."

Iaf så var det Tommy, haha. 11 missade samtal. För att han var hungrig =)
Tyvärr tjänade han ju inte mycket på o ringa mig.


Iaf så kom vi hem vartefter, Camilla skjutsade hem oss i stormen.
Cykeln står kvar där, så imorn blire promenad till dagis o sen buss till jobbet, jag vågar vägra buss i vanliga fall, men vad gör man?


Nu sitter jag o ser lite på tv, det är nice. Ser på Tommy Körberg hos Fredrik o Filip. Sen blire sängen =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards