Alla inlägg den 29 augusti 2008

Av Louise - 29 augusti 2008 16:02

Ja eller att prioritera rätt.

Jobbet ringde. Hmmm, ja detta jobb =)

Dom ville iaf att jag skulle börja tidigare.
Egentligen har jag inte tid. Men samtidigt så är det en timme extra i pengar. Och samtidigt så hatar jag att säga nej till jobbet för ringer dom så är det ju för att vi är nån man kort eller två.

Så iaf så börjar jag 17 nu istället för 18. Gaaaah!
Men det ska bli kul o jobba. Jobbar ju med favvo, Stefan o Jossan. Så det lär gå bra. Lobby på Lojzan, ja tack =)


Får läsa mer när jag kommer hem inatt istället.
Tänkte köra på samma som igår. Lägga mig i badet en timme eller två o läsa. Så har jag nog läst ut boken till imorn.

Är på 75:e sidan så jag har iaf jobbat på bra. Plus att hela lägenheten är städat o moppad. Uää, det vattnet skulle ni inte vilja se. KOLSVART!
Det är resultatet av att ha varit utan mopp i en månad eller två. SNUSK!


Nu ska jag iaf läsa på en halvtimme till. Sen kommer favvo o hämtar mig. En halvtimme, hmm, hinner man 20-25 sidor tro?

Sna fall är jag ju fortfarande i fas :D


Kärlek <3

Av Louise - 29 augusti 2008 12:57

Sådär, 50 sidor i Gemeinschaft o Gesellschaft är avklarade.
50 jävla sidor o 100 kvar.

Huvudvärken är total, och förvirringen likaså.
Fan, man fattar inte särskilt mycket.

Eller jo lite, men va fan. Inte allt.

Jag vill ha min hemtenta klar nu, nu, nu, nu!

Jag vill ha mina poäng o jag vill ha mina CSN-pengar så jag kan leva lite rikt ett par dar. haha!


Nu har jag iaf tagit ett litet break. Har läst sen 10 imorse med vissa små fem minuters avbrott, men nu tänkte jag ta en liten stund. Har ätit lite lunch, diskat, o plockat i köket.


Fan måste liksom städa med. Men just nu prioriterar jag plugget. O det ser verkligen ut som fan. Värre än ni kan tänka er. O jag pallar inte se skiten men samtidigt s pallar jag inte att ligga efter i skolan. Vad prioriterar man?

Iaf så måste det vara rent o fint på söndag när Fisungen kommer hem. Men så jobbar jag ju hela helgen med. Haha, inte lätt det här asså.


Så fort skolan börjar så kommer stressen och ångesten.

Fan va skönt det var o jobba. Man går dit, jobbar , går hem o är ledig.

Men samtidigt är inte Donken nått jag vill jobba med o leva på.

Jag vill ju jobba med det som jag verkligen vill jobba med o det som ger mig något. Gaaah!

På datorn nu har jag skrivit. "Plugga idiot, PLUGGA!"

s jag får lite ångest om jag sätter mig vid msn. Men jag har faktiskt klarat av att inte sitta vid datorn så mycket.


Men iaf. Nu ska jag softa lite till. Sen ska jag ta tag i nästkommande 50 sidor. Wihiii!


Kärlek <3

Av Louise - 29 augusti 2008 10:20

Tjoo!

Vaknade för typ en timme sen. Skönt o få lite sovmorgon.

Tog lite frulle o sen gick ut på gården. Richard o Oliver kom =)

Oliver ska vara här nån timme eller två när bror är iväg.


Nu ska jag gå in i sovrummet o plugga. Oliver o Sara ska ju vara här nere o leka. Kanske att jag går ut o sätter mig om det är för livat här nere.


...


Jag tror jag går ut o sätter mig. Känns säkrast så.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards