Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Louise - 16 augusti 2008 10:59

Hej o hopp!
Här sitter jag med huvudvärk. Me dont like.
Jobbade eigår, vilket jag egentligen inte borde gjort, men mådde bra på förmiddagen så jag åkte o hälsade på syster som ligger på sjukan med gallsten o sen åkte jag till stan för o gå en snabbis.
Borde ha legat hemma för på stan blev det yrt i huvudet o sen började det typ snurra, mådde verkligen skit o gick hemåt. Väl hemma blev det lite bättre o det var alldeles för sent för o sjukanmäla sig så det var bara o gå dit =(


Det var en okej dag på jobbet, och det gick la sådär.
Ska stänga idagmed o det känns ju lite småsegt.
Mår verkligen inte bra nu heller. Huvudvärken är total o jag sprangupp till syster för o sno en tablett. Får väl lägga mig lite till o se om det går över.
Carlsson är orolig att jag ska vara sjuk idag så han smöra lite igår =)
Han är ju tokbäst :)


Jimmy har ju anlänt nu iaf. Kom i torsdags kväll/natt.
Det är trevligt o ha en inneboende =)
Haha, när vi bar inte hans grejer, det blir en jävla massa grejer för 7 veckor, så hade han med sig fyra plattor kolsyrat vatten Blue Keld, haha. Beroende? Ja lite kanske =)

Så nu är det radioprat som gäller i 7 veckor. Haha, jag kommer bli väldans allmänbildad med allt aom har o radio o göra =)

Skönt iaf o ha någon o komma hem till.
Igår efter stängningen när jag kom hem så satt vi o kolla tv, youtube o gjorde korttricks, haha, snackade massa, o vi kom la i säng vid fem eller nått. Alldeles för sent, men då fick jag ju sova länge =)


Nej nu ska jag ner till mig igen.

Kärlek <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards