Alla inlägg den 27 augusti 2008

Av Louise - 27 augusti 2008 23:16

Haha... Fan det blev värsta animalboom här =)

Det började med att lilla Leija flyttade hit, sen köpte Emilia o Andy kanin som heter Baloo! Sen kommer syrran hem med en hund idag. haha. RAGNAR!!!


Värsta animalboom!
Vad ska ni andra köpa då?


Leija har inte lärt sig att jag verkligen avskyr när någon pillar i nacken..

hon ligger i nacken o håller på, gör det nästan hela tiden. haha, tokkatt!


Nae, dags o sova då. Fisen får vara hemma imorn med. Vilket innebär att jag inte kommer hinna plugga imorn heller. Kul liv =( Eller inte :D

 Fan bara imorn med, sen börjar min jobbhelg. gaaah! Jag orkar inte jobba mer. Haha!

Skulle kunna vara ledig resten av året o inte jobba helger. Bara bli inringd typ. Men jag behöver la dom extrapengarna.


Nae fy fan, jag måste sova. Hade nog inget o skriva om idag. Eller?

Tror inte det, hade ingen blogglust, det bara kändes som att jag borde skriva nått.
Men nae, inget speciellt i huvudet.
Imorn funderar jag på en långisprommis om vädret tillåter, har ju ignet regnskydd till vagnen heller så det går ju inte o bara dra på mig regnjackan o gå...

På tal om ingenting så tog Fisen o jag en shoppingsväng på stan.
Det blev en klänning, en tröja o ett par skor till mig. O till Fisen två par skor, ett par uggstövlar och ett par gympaskor, o sen en traktor som hon höll i hela tiden sen. haha! Hon är coolast =)


Fan min katt gillar jimmy bättre än vad hon gillar mig, det är fan illa :(


Kärlek <3

Av Louise - 27 augusti 2008 00:41

Ringde sjukvårdsupplysningen om de där prickarna.
Det var några bett o jag tror fortfarande att det var myggbett.

Hittade dock källan till att Fisen mådde som hon gjorde. Skulle byta på henne när hon vaknade efter sin sena sovstund och möttes av den rödaste lilla pullan på denna jord.
O hon hade så ont, jag fick inte röra henne. Hon bara skrek o spände sig.


Men efter en lite stund kunde vi iaf gå upp o äta o sen bada. Jag smörjde o satte på ny blöja så blev det lite bättre.
Men man kan fortfarande inte röra henne där.

Gaah.
Stackars liten. Att dom inte kollade det på dagis.


Nae, nu ska jag krypa in till min o bebisarnas säng. Både Fisen o det lilla nytillskottet vill sova nära mamma. Haha =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards