Alla inlägg den 26 augusti 2008

Av Louise - 26 augusti 2008 18:10

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag trivs bäst som singel eller om jag vill leva familjelivet med en man.

Å ena sidan så är det skönt o ha någon att spendera tiden med när man är hemma och har tråkigt. Tex om kvällarna när Fisen ligger o sover sin skönhetssömn.
Men å andra sidan så är det skönt att kunna komma o gå som man vill om dagarna o ingen som ringer o tjatar på en att man ska komma hem.


Å ena sidan så kan det vara skönt att ha någon att dela hushållssysslorna med.
Men å andra sidan så kanske killen ändå inte hjälper till med något hemma o då får man städa någon annans skit också.


Det är sjukt mys att få höra någon säga "gå inte, stanna här".
Men samtidigt så är det så himla skönt att göra precis vad som helst, närsomhelst.


Att få lite hjälp med Fisen här om kvällarna, turas om att söva, eller byta av varandra om det inte funkar.
Men samtidigt så vill man itne tjata på någon eller behöva gnälla på någon när det inte funkar.


Nae, tacka vet jag o va singel ibland. O tröttnar jag på det så är det bara o höra Bella prata i telefon med Jocke, eller höra Sara ha ett utbrott på John.

Då är jag nöjd som singel igen.

Men nog skulle jag vilja ha helgen tillbaka allt.


Kärlek <3

Av Louise - 26 augusti 2008 17:48

Gaah, fick samtal från dagis.
"Det vore bra om du ringde" på telefonsvararen.

Men vadå, berätta vad det är istället!!!


Iaf så ringde jag tillbaka o det var inget farligt. Lite prickar och en gnällig bebis.
Stackars liten. De trodde inte det var vattkoppor men några bett av ngt slag. Stackars prinsessa!

Så imorn blir jag hemma från skolan.
gaaah! Gaaaah! GAAAAH!

Min hemtenta.
Min föreläsning.

Min nuvarande kurs.


Men vem har sagt att det är enkelt att vara ensamstående?

 Huvudsaken nu är iaf att prinsessan blir bra. Resten kommer tvåa!

Kärlek <3

Av Louise - 26 augusti 2008 12:54

Damn, jag vill ha helgen tillbaka.
Även om jag vet att det är på låtsas o inte alls så som jag skulle vilja att det var så var det ändå så nice.


Men nu är det vardag o helgen känns så himla långt borta.


"Vad jag bryr mig om nu, är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig" 


Kärlek <3


Av Louise - 26 augusti 2008 11:50

Nu är det dags o ta tag i det här, måste plugga massa.
Idag måste jag ha läst ut boken. Lina sa att jag skulle hoppa till nästa fråga innan jag svarade på den här. För hon fattade visst nada av den hon med. Så det var samma som jag då :P

Det får la bli o läsa ut den här boken o sen suga lite på den frågan medans jag läser Geminschaft o Gesellschaft boken.
det här är inte en rolig hemtenta. Det kan jag lova!


Bebis är jättemammig. O då menar jag min kissebebis.
Inatt kom hon o sov hos oss i sängen, sen imorse efter att jag lämnat Fisen så mös vi lite i sängen.
O nu när jag sitter i soffan så ligger hon på min axel. Haha, hela tiden liksom. Min lilla söta bebis!

Måste bara få henne o gå på lådan en gång. Hon måste ju liksom hitta, men hon har varken kissat eller bajsat eller ätit eller druckit sen hon kom hit. Känns la konstigt för henne.


Nae, plugg nu, jag måste. Typ 80 sidor kvar i boken o de borde jag klara idah.
Så nu ska kisse o jag plugga. Tillsammans gissar jag på =)


"Du gör mitt hjärta glatt, o när vi kramas är jag din"

Kärlek <3

Av Louise - 26 augusti 2008 00:04

Min bebiskisse är hemma, hon ligger o sover på min axel nu. Så jäääävla söt. Men fortfarande namnlös så ge gärna tips på lite namn :P


Bästaste Favvo va här idag, Kinamat o komedirulle blev resultatet =)
Han följde med mig o hämta bebisen. O hon tycker nog om honom bättre än om mig, haha. Men nu börjar vi bounda. Tänkte ju lära henne gå på låda innan jag vågar sova, men hon verkar inte vara kissenödig :P


bilddaboken.se

lojziofisen ni vet :)


Nu ska jag sova.
Känns som att det är dags, Klockan har redan hunnit passera tolvslaget. Namnsdagen är förbi o hur många kom ihåg o säga grattis? Det kan jag berätta.
NADA ZERO NOLL!

Haha. Tur att man inte firar sånt.
Då hade det blitt tårta idag med. O det hade jag inte pallat =)


Krypa ner hos Fisen, se vart den lilla kissefisen ska sova då... Inte på min axel hoppas jag :)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards