Alla inlägg den 3 augusti 2008

Av Louise - 3 augusti 2008 22:22

Olivia vill absolut inte sova. Jättepigg,  jag förstår inte hur hon kan vara det! Men men.

Det är nu man saknar att vara två, jag har legat i sängen sen klockan åtta, vi har läst böcker, gjort välling o druckit vatten. Jag har kliat i örat, i nacken o skumpat på rumpan som hon gillar.

Nu är tålamodet ganska slut, o det hade vart skönt att kunna dela ansvaret med någon nu. Speciellt med tanke på att jag är så trött, dagis imorn o jobb för mig. Känns som att vi båda ska vara lite pigga då.


Frågade Sara om hon ville försöka men dom skulle se på film, så nu får Fisen vara vaken en stund, så kanske hon blir trött snart. För jag vill med sova.


Igår var vi i Sthlm, det var kul. Bilder finns i bdb.
Vi tog en spontantripp, ville göra något Fisens o min sista dag på semestern. Sa bara upp eller ner så fick vi se vart vi hamnade.

Heron City, Aquaria museum o Gröna Lund med lite små inslag av sommarkrysset blev det.


Att köra i Sthlm för första gången kan vara lagom svårt, att köra i Sthlm för första gånggen under en pågående Pridefestival var liiiite svårare än så. Inte trafiken i sig, men att hela jävla stan var avspärrad, vi cirkulerade länge länge.


"Vi kan låtsas att det där är Antonios restaurang!"

"Titta där är Antonios restaurang igen"

"Wohoo, Antonios restaurang.... IGEN!"


"Ta kort då, ta kort då!!!"


"Det känns som att vi varit här förut"


"Lyssna inte på GPS:en, lyssna inte!"


"Man ska inte lita helt på GPS:en, Sara får jag se på den där...Om vi fortsätter 300 m nu så ska vi svänga höger där framme, o sen håller du till vänster"


Nu ska jag nog lägga Fisen.

Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards