Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Louise - 11 augusti 2008 23:38

Fan jag är sjuk, vafan. Nu kan jag inte bli sjuk, så jävla illa!

O Fisen hostade med lite, men det kanske inte är sjukhosta, HOPPAS!

Funderar på om jag ska sjukanmäla mig imorn, men vill inte. Dels känner man sig som en svikare när man är sjuk. För man vet hur det blir för de andra. O dels så jobbar ju favvo imorn =)


Men jag mår piiiissss!

Har ställt klockan tidigt imorn så får vi se, för det går lite upp o ner, o är det bara halsont imorn så klarar jag ju lätt o jobba :)


Nu ska jag sova.
Kärlek <3

Av Louise - 11 augusti 2008 00:11

Födelsedag idag då, Syster fyllde år så det blev smörgåstårta o kakor o grejer, mätt som jag vet inte vad gick man därifrån. Att umgås i en trea hela familjen suger musten ur en. Visst är vi en knasig familj som man kan bli tokig på. Men jag tror tamejfasen att jag har bästa familjen i världen. Egentligen =)


Igår såg jag på en film, tokbra!
Definetley maybe, hette den.

Guu va jag grät.
Handlade om en tioårig flicka vars föräldrar skulle skilja sig, så hon bad pappan berätta om sitt kärleksliv, alla hans tidigare tjejer.

Men iaf så säger han att sagan ska ha ett lyckligt slut.
Men i slutet av filmen så säger den tioåriga flickan.
"Men pappa, det blev ju inget lyckligt slut. Ni ska ju skilja er!"

O han svarar:
"Men du är ju vårt lyckliga slut."

O båda grät, o jag grät.

I min kärlekshistoria blev det helt klart ett lyckligt slut. Verkligen.
För det tog ju slut i samma veva som jag blev med barn. Ganska så exakt.
O även om vårt förhållande inte slutade på ett bra sätt, så fick vi ju ändå det bästa ur förhållandet. Jag fick min prinsessa som jag verkligen lever för. Jag vet inte vad jag skulle göra annars.

Igår va jag o titta på min bebis, glömde kameran så klart, men hon är jättefin. Jag funderar på o döpa henne till Leija, men Erik gick inte med på det så han ska komma på nått coolt namn =) Haha.
Hade det vart en killkatt hade han fått heta Galactus, men nu blev det ju en flicka =)


Nu ska jag sova. Jobb o dagis imorn.
Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards