Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Louise - 8 augusti 2008 20:55

Hola amigos.


Måste ju bara börja med att gratulera Nisse som skrapade fram tre tv-apparater idag på en triss vilket innebär minst 50000 o skrap i TV. Fan va jag med skulle vilja skrapa fram det. Fatta o kunna vinna lite pengar, köpa en bil o ta med Fisen på en resa, 50 000 skulle gott o väl räcka :D

 Haha, vi har redan planerat att hon ska bjuda jobbet på personalfest på Liseberg :D Haha!


Annars händer inte mycket, Fisen är hos mormor o morfar o jag ska ut med mina vännor, tänkte passa på när hon ändå är borta över natten, va ute sist i Maj så det ska bli kul.


Just nu sitter jag med färg i håret, det ska bli chokladbrunt idag igen =)

8 min kvar sen ska jag tvätta ur det.

 Köpte nya ringar till öronen idag, Stora! Hoppas dom ser fina ut på, eller att ajg får i dom i öronen över huvudtaget, blir ju aldrig att man använder örhängen längre.


Hmmm, va ska man mer berätta, tror jag ska kolla på en kissebebis imorn som ska få flytta hem till mig. Me like. Haha, se om Fisen gillar kissebebisen, o om kissebebisen gillar Fisen.


Nu ska jag snart ringa Fisen o se om hon vill säga god natt till sin mamma som toksaknar henne. Ååååh, min älskade lilla prinsessa!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards