Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Louise - 25 augusti 2008 11:31

GAAAH!

Nu är det pluggdags. Lojzan orkar itne riktigt, men hon måste.

Fick pengar idag, klarar mig fan fint den här månaden. Kommer nog bli ganska fattigt i slutet av månaden, men ändå.

Då hinner jag få CSN-pengarna förhoppningsvis. Bara jag får in den här jäkla hemtentan :D


Ska läsa massa snart. Men orkar inte riktigt riktigt än.

Men har gjort andra bra saker, betalat räkningar o skulder.
Ringt CSN o pratat med dom.
Kollat mailen o ska snart gå o kirra boken som vi ska läsa i den här kursen.

Det är mycket nu, mycket skola och mycket annat med.

D har visst också mycket nu, och eftersom att jag pluggar dagar och han jobbar kvällar så blir det svårt att få ihop att han ska få träffa Fisungen. Men vi kom fram till att det tidigaste vi kan är helgen efter helgen. Alltså om två veckor. Shit, det är väl så här det kommer vara då. Varannan helg är det ända dom kommer kunna ses med tanke på hans kvällar o mina dagar. Hoppas han tar tillfället i akt o prioritera henne då.


Nu ska jag plugga.

Kärlek <3

Av Louise - 25 augusti 2008 01:07

Igår var bästa dagen på länge.
Det var nice. Massa mys o en trevlig fest med mina bästa <3

En trevlig födelsedagsfika hos mammi o pappi.

Sjukt mys att höra någon be en stanna när man måste åka.


Men nu är det tillbaka till vardagen.


Emilia o Andreas var förbi nu, och imorgon drar dom. Lika tråkigt som förra gången. Fan, vill ha dom här hela året om =)
Kanske att man kan få till en resa upp till Ume nån gång under hösten eller våren.


Nu ska jag sova. Blev sent idag med. Sömn är underskattad.
Det har inte blivit mycket av den varan senaste veckan typ. Speciellt inte när man blir väckt mitt i natten heller. Men det kan va mys.

 Ibland kan man önska att vissa saker var annorlunda, och att man hade lite tur i kärlek nån gång.
Men det är la inte min tur riktigt än.

Jag har la inte levt klart singellivet än. Eller?


Nu ska jag krypa ner hos min största kärlek nånsin.

Sen ska jag pussa på henne o krama henne o njuta av att den finaste lilla flickan på planeten är min prinsessa!


O när jag trodde att jag inte kunde bli mer irriterad på en person så är det just det jag blir. Varför kan du inte svara o säga: Ja det är dags o träffa henne nu, det var länge sen.
Jag är trött på bortförklaringar.

Skärpning.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards