Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av Louise - 1 augusti 2008 13:51

Igår trodde jag bannemig att jag hade en sån skylt på mig eller liknande.

 Först ringer Tom "Puckogull", "Vet du hur länge Smultronstället har öppet?"

Skövdebor asså, nej det vet jag inte, är aldrig där, för vi som är härifrån vet att dom inte är bäst =) Däremot om amn ska sitta o äta deras stora glassar så kanske detär värt de.


 Sen gick vi frånmammas jobb till stan, då kom det två tyska tanter som leta efter Lidl. Åååh, försöka förklara det för några på engelska, me dont like. Men de lyckades nog komma dit, dom hade ju karta med =)


 Sen går vi mot bussen, då kommer det en kille, hyfsat snygg faktiskt, o han skulle till Glitter. Hopp, han hade flickvän med andra ord :(

Haha. Så inom loppet av en timma så fick jag agera lite reseledare... Niiice!


 Nu sitter jag i Sörping. Fisen sover middag o så fort hon vaknat till liv så ska jag o hon gå o bada med Lotta potta med flera.

 Imorn är jag oplanerad. Sista dagarna på semestern nu.


I natt hade jag övernattningsgäst. Min bästaste Emilia var på lite besök. =)


O nu gick jag!


Kärlek <3 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards