Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Louise - 28 augusti 2008 22:44

Så, klar med första boken. haha, det är fan allt min blogg handlar om idag. Den jä*la boken. Men den är utläst. o det är så skönt.
Imorn tar ajg tag i nästa bok, och frågan på båda =) Det ska bannemig va klart innan jag går till jobbet. YEEEES! High Five!


Min matlust har kommit tillbaka och illamåendet har försvunnit. Tack för den. Dock var jag lite yr igår eller imorse eller när det var. Men va fan. Sånt händer =)

Imorn är det stängning med Favvo, me liiike!

Hoppas han tar kök o jag disk, då kan vi snacka lite skitus :D


Imorn tror jag att jag ska ta en långisprommis. Känns som att huvudet behöver rensas lite. Skulle vara skönt. Lite Håkan i öronen o sen bara gå... gå, gå o gå!

me like.

Kisse är skitbusig, bara biter på mina fingrar... Går ju knappt o blogga =)


Nu: Se klart cocktail o sen lägga mig i sängen o sova som en gris.


Saknar dig min lilla Fis!

Kärlek <3

Av Louise - 28 augusti 2008 22:13

Nu rä jag snart klar med första boken. Ska svara på frågan imorn. antar att ajg börjar läsa på andra boken innan. Tänkte förhoppningsvis läsa ut den imorn...

Så kan jag börja på den här kursens bok på lördagkväll.

Fan vilka planer.

Min helg ser ut så här.

Fredag: Plugg 8-16,45, promenad, Jobb 18-23,30

Lördag: Jobb 11,30-18,30, promenad hem, plugg 20-23

Söndag: Jobb 11-16 Fisen hem o vi ska mysa.


Wihiiii!

 Kanske att de här helgen blir super den med.
Me like!


Kärlek <3

Av Louise - 28 augusti 2008 20:06

I'm GOOD!

Haha, nae vars. Eller jo det är jag tamejfan =)

Nu har jag SNART läst ut boken. ca 10-15 sidor kvar. Men det känns bra. Låg i badet o läste o läste. Säger ju det, bästa stället att läsa på är i badet :)

Frågan är om jag ska ta sista sidorna ikväll, eller om jag ska ta dom imorn bitti innan jag börjar på gemeinshaft o Gesellshaft.

Är nog skönt o ha den här utläst o sen få suga lite på den innan jag börjar på nästa. Än att bara läsa ut den här o sen direkt öppna nästa bok. Så jag läser nog klart den ikväll. Hoppas det inte är nått speciellt på tv. Men 10 sidor går ganska fort.
Sen imorn ska jag kika på frågan igen. Fan den är inte lätt asså. Jag kan inte riktigt se nått svar på frågan genom att ha läst boken nu. Men men.


Jag är fan stolt över mig själv. Klar med den här urtråkiga boken som ändå är lite intressant :D Men det vore så skönt om man läste o bara förstod allting o sen kunde kladda ner lite på pappret o lämna in liksom :D Elller nått!

det är iaf skönt att jag är effektiv nu när Fisen är hos mormor.
O imorn ska det läsas minst 1oo sidor. Det kan jag. För jag är världsbäst!


Nu ska jag till homebuy o köpa lite nyponsoppa. Är lite småhungrig faktiskt =)


Kärlek <3

Av Louise - 28 augusti 2008 18:31

Denna jäkla bok. Men jag kämpar på. 30 sidor idag iaf.
Tänkte lyckas läsa ut den ikväll, tror ni jag kan? Tror ni jag orkar?

5o sidor kvar.
5o låååånga sidor. Men va fasen.
Jag borde klara det.

 Så kan jag börja på Gemeinshaft o Gesellshaft imorn. Den är förhoppningsvis lite roligare.


Fisen har åkt till mormor nu... Åååh min lilla fis.
Ville egentligen ha henne hemma till imorn, men o loosa imorn med som pluggdag, nae det funkar inte. Plus att jag har lördagkvällen med. Jag borde kunna svara på en ev två frågor nu i helgen. Sen läser jag "I skuggan av framtiden" på måndag o svarar på den på måndag, då är fyra frågor kirrade.
Då är det bara tre kvar.
Men så har jag ju "Rosengård o den svarta poesin med" som ska vara utläst på tisdag. Hur ska jag hinna?


Saken är ju den att hemtentan är viktigast så jag får CSN, måste verkligen ha CSN jue... Men samtidigt så är det grupparbete nu o jag måste ju kirra den med. Men det rer sig.
som sagt 5o sidor ikväll. Jag kan, jag vill, jag orkar!!!


Nu ska jag rensa huvudet med att kirra disken lite fort. Sen ska jag kolla hur min kissebebis mår o sen ska jag lägga mig i badet o läsa 20 sidor, minst!
Då är det bara 30 kvar o det kan jag kirra under kvällen.
det kommer gå bra det här. I think so!!!


Kärlek <3

Av Louise - 28 augusti 2008 12:22

Nu är det dags o läsa, läsa mera läsa massa!

Fisen har ev fått vattkoppor. Det är ingen som vet, eftersom att hon bara har två små ynnka blåsor så är det ingen som kan säga vad det är.

Pratade med Inger på BVC nu iaf o hon sa att vi skulle utgå från att det är vattkoppor o ha henne hemma eftersom att det smittar så himla fort.
O ända sättet att få veta om det verkligen är vattkoppor är o se nästa gång hon är nära någon som har det ifall hon får det eller inte.


Mamma skulle ev vabba imorn om hon kunde, så det är fett nice.
Såna fall kan jag plugga hela eftermiddagen och hela dagen imorn.
Det värsta är att mamma ska ha henne hela helgen o jag kommer längta ihjäl mig. Men jag måste plugga. Har ju förlorat två hela dagar plugg nu. Så jäkla illa!


Men iaf, Fisen sover middag så nu ska jag fortsätta läsa Modernitetens Följder.
Jättebra bok!
Verkligen!


INTE!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards