Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Louise - 7 augusti 2008 22:07

Men jag bara orkar inte, jag bara hinner inte. O har jag tid så laddar jga upp bilder i bilddagboken o så försvinner bloggen nånstans i periferin.

För jag menar, det är ju i bloggen jag rensar tankar, o i bilddaboken som jag lägger upp vad jag gjort under dagen.


O just nu mår jag så jäkla bra, jobbet rullar på, semestern har vart underbar, Fisen o jag njuter av livet tillsammans o jag kan inte med ord beskriva hur kär jag är i den tjejen. Hon är den bästaste på denna planet =)

 Kan dock känna klumpen i magen av stress redan inför skolan. För det är ju ändå sjukt skönt o jobba o sen lämna jobbet o vara ledig. O nu börjar 10 månader av skola igen. 10 månader av stress o arbeten som ska lämnas in i tid fast man har en sjuk o gnällig fis till exempel.


Tiden går sjukt fort, o det är nästan läskigt. Emilia o Andreas som har vart hemma över sommaren åker snart tillbaka o det känns som att jag kommer tjuta blod. Det känns precis lika illa som sist, fastän jag vet att det kommer gå bra när dom är borta. Men va faaaan! Emilia liksom, min bästa bästa!

Sjukt jobbigt, sjukt tråkigt :(


Snart kommer Jimmy med, haha, jävla tjat blire men va fan... Det ser jag faktiskt fram emot, ska bli kul att slippa vara ensam jämt, sen att han inte kommer vara hemma så mycket kanske det är en annan femma. Men det kan va mys o ha nån o prata med när Fisen sover på kvällen o jag sitter här som vanligt :D


Nu ska jag se klart Hells kitchen o sen ska jag faktiskt sova.

 All my love.

Kärlek <3

Av Louise - 7 augusti 2008 10:14

Gud vad stor min bebis blivit, shit asså =)

Nu har hon till o med börjat säga till när hon bajsat o behöver ny blöja.

Det är coolt =)


Min stora tjej, mamma älskar dig mest av allt i hela världen =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards