Alla inlägg under juni 2008

Av Louise - 10 juni 2008 18:39

[x] Mata katterna
[] Städa

[] Duscha

[] Sminka mig

[] Äta

[] Cykla till O´learys

[] Se på matchen

[] Cykla hem

[] Sova


Ser ni vad duktig jag varit. En grej avklarad. O tiden börjar dö ut.
Bra Lojzan, sega som vanligt gör det.

Suck på mig.


Kärlek <3

Av Louise - 10 juni 2008 17:09

Sådär ja.
Lilla Fisen följde med morfar hem. stackars liten har fortfarande feber. Men hon är piggare idag än igår iaf.
så det är ju skönt.
Imorn ska vi på utspring, får la se hur Fisen mår då.

Iaf så ska jag hem till mamma o pappa imorn bitti o mysa med Fisen.
Ikväll blire fotboll med gänget =)


Kärlek <3

Av Louise - 10 juni 2008 14:57

Sådär kommer lite bilder då.

Först Fisen hos mormor i den fina klänningen.
Fisen, Linnea o moster. Fina klänningar båda små fisarna.
Sötaste lilla Fisen på hela planeten.
Sötaste lilla Oliver på hela planeten.
Fisen kollar in mamma.
Sen tar hon sats o ska springa iväg.
Kanske runt hörnet?
Nae, jag rymmer den här vägen =)
FeberFisen igår, stackarn hade 40.1

Gamla Lojzan. Het va? Hehe!
Nya Lojzan. Gillar första bilden bäst. Men trivs i det bruna håret. Hade velat ha tillbaks den gamla frillan som jag har på första kortet.


Kärlek <3

Av Louise - 10 juni 2008 14:42

Sådär, nu byter jag nog blogg. IGEN.
Jag tyckte inte riktigt om metrobloggen. Eller jo den var helt okej, men va fasen den ville aldrig ladda upp mina bilder. Det lessnade jag på. Det tog 100 år o sen blev det sidan kan ej visas. O självklart var alla bilder borta. O det tog en bra tid att lägga upp dom. Så då vill man ju liksom inte börja om från början. Vad jag minns så gilla jag inte riktigt hur man la upp bilderna här heller. Men dom kommer ju upp på bloggen iaf.

Ja för er som vill läsa bakgrundinfo om mig så kommer jag som sagt från www.metrobloggen.se/singelmorsa

O för er som kanske minns mig från www.lolitas.bloggagratis.se men där finns jag alltså inte kvar. Den bloggen är raderad.


Har försökt hitta tid till mitt första inlägg här hela dagen. Men i skrivande stund så sover snuttan så då kan jag allt skirva ett par rader.
Kommer antagligen skriva mer sen. Men måste ju iaf få in mitt första inlägg.


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards