Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Louise - 26 juni 2008 20:54

Sådär ja. Är sjuuuuukt trött. Till o med så trött så jag funderade på o lägga mig o sova vid sju. Men den tanken slogs bort av ett lustigt sms från ett konstigt nummer.


"Mela lis"


Jag tänkte direkt på mina koreankompisar som skulle spela mig ett spratt. Men nej då. Det var en bekant till ett par kompisar. O jag fatta varken va han mena eller vad han ville med sms:et. Så han fick inget svar heller :P


Idag har Lojzan jobbat, det var helt okej. Lite småtrist för det va ganska lugnt. Jag gillar de här dagarna då det är taightat o man får pressa i kök. Men men... Kan va skönt o ha såna här dagar med.

Efter jobbet cyklade jag hem o lekte med Fisen i sandlådan. Sen gick vi in o käka mellis o myste inomhus. Det va riktigt nice.
Hon är så jäkla busig den lilla Fisen.
Till mat blev det köttbullar, potatis o brunsås. Va längesen jag åt det. Gott var det :P

Nu sitter jag i soffan o softar med mina jordgubbar. Bara skit på tv, så jag ska faktiskt gå o sova nu :P


Men iaf lite bilder...

Min hall, spisen jag köpte till Fisen, Fisen som målat sig i ansiktet, en osminkad mamma och Fisen ska cykla hem från dagis :D


Vissa ville ju ha bilder på mitt place, det kommer i små delar då o då. Garderoben har ni ju fått, o nu får ni hallen i vinkeln från ytterdörren...

Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards