Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Louise - 12 juni 2008 22:00

Japp, fick allt trotsa regnet o ta mig en tur.
Surt som fan o iskallt om fingrarna. Men va fasen gör man inte för de små liven =)

Träffade på en gammal klasskamrat med. Det var kul. Han o hans tjej ska ha barn  December. Kul o höra =)Alltid kul o träffa på gamla klasskamrater o se vad som händer :D
Tyvärr träffar man inte på dem allt för ofta.


Har nog inte berättat att mina favvosar är hemma. AndyPan o Kee Hee. Me love =) Nu kan sommarn börja.
Jag har en bebissadel på min cykel
Åååh vuxenpoäng!


Ringde visst o väckte la familia nu, visste inte att de sov. Ville ju bara höra så min lilla snutta har det bra =)

Bytte ut Fantomen på Operan till Moulin rouge nu när jag var hos bror. Iof äger jag den själv, men den är glömd hos la Familia!

Lite Pics från den senare delen av dagen.


Kärlek <3

Av Louise - 12 juni 2008 20:50

Så lite pics.
De föreställer en glad unge som ätit majs till middag. O majs var det enda hon åt.
Ett kort där hon ligger på golvet i hallen. Det var igårkväll o hon va supertrött o jag sa "nana udde" o hon ville sova i hallen.
Haha, kortet där hon rensat hela skohyllan. Fatta två pers bor i huset o alla dessa skor. Mina var itne ens på skohyllan då. Det blev tyst en stund o när jag kommer in i hallen så har hon lekt med alla skor =)

Vet inte om det syns men kanten som är nere på toastolen är vattenkanten när jag hade översvämningen, inte kul alls. O då hade jag ändå moppat upp två hinkar vatten.


Kärlek <3

Av Louise - 12 juni 2008 20:44

Japp, det regnar ute. Tack fick jag för att jag sitter o skjuter på o mata katterna.
Men nu får jag alltså cykla i regn... Ska bara se klart a la Emma först.

Snart kommer lite pics från dagen.


Kärlek <3

Av Louise - 12 juni 2008 14:19

Måste visst jobba upp bloggen igen.
Har inte alls många läsare nu, sist jag bloggade här låg jag på 50-60 läsare om dagen. Nu 20 =) Kan väl dels bero på att jag inte skrivit i min gamla blogg att jag flyttat adressen hit. Vet inte om jag tänker göra det heller. Men kanske borde så mina flitiga läsare vet vart jag tatt vägen.


Fisen mår mycket bättre idag, mamma mår däremot sämre. Har skitont i halsen, men det är bara roligt som Niklas säger.


Va ju på studentfest igår. Det var trevligt.
Haha, stötte på A utanför skolan vid utspringet. Hon gjorde en fin grimasch åt mig och gick därifrån. Åååh, va jag inte pallar med småtjejer.
Men det va kul o va på utspringet, några utav de utspringande personerna är ju mina gamla "elever". Fan va gammal jag blitt nu.
Ålder rullar på, o snart är man närmre 30 än 20 =) Haha, fast det är iof ett par år kvar :D


Ska söva Fisen nu.
Kanske skriver mer sen.

Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards