Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Louise - 13 juni 2008 17:50

Seriöst, KAOS!

Ställde klockan igår på 07,30 vaknar 09,10 av att morfar ringer. Inte ett minne av att klockan ringt. Vad hände?
Morfar ringde iaf för o bjuda mig på middag efter jobbet idag. Vilket jag självklart tackade ja till. Gulliga morfar.
Ringer direkt till Niklas för o säga att jag försov mig.

Varför det?

Eeh, ja för att jag inte vakna av klockan kanske?

Varför försover man sig? Inte för att man vill iaf.

Första gången under mina fem år på McD som jag försover mig, skitpinsamt. Men det kan väl även hända den bästa :P

Klädde på mig första bästa o kastade mig på cykeln. Var på jobbet 9,35 så det gick iaf undan :D


Stod i kök med Betty o Emilia. Me liiiiike!
Old times.
Älskar att Emilia är hemma. guu va jag saknat henne!


Nu ska jag bege mig till Sörping igen för o komma till min älskade prinsessa.
hon kunde ju inte va på dagis idag så hon fick vara hemma hos mormor medans jag jobbade. Kan itne riktigt sova utan Fisen hemma. Ligger o vrider o vänder länge... Kan va därför jag försov mig... Hmmm.


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards