Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Louise - 17 juni 2008 19:29

Av Louise - 17 juni 2008 19:23

Sådär, Fisen är nybadad och nerbäddad.
Jag har sagt lääääänge att när skolan slutar och jag känner att jag har mer tid så ska Olivia få lära sig att sova i egen säng. Idag tänkte jag faktiskt göra slag i saken och drog in Fisens säng i mitt rum. Bäddade med fina lakan o hon blev lite nyfiken på den. Satte ner henne i den, fixade lite nenne o sen gick jag in o la mig i min säng breve henne.
Hon ville inte riktigt ligga där, ville mysa med mamma. Försökte klättra över, haha. Men tillslut la hon sig ner, o somnade!!!

Gick på mindre än 30 min. O jag räknade med att det knappt skulle gå alls. Räknade med minst en timme iaf =) Haha. Men det gick bättre än vad vi hoppats på :) Får se hur många gånger hon vaknar nu bara, men jag tror det går skitbraaa!


Kärlek <3

Av Louise - 17 juni 2008 00:09

Idag har varit en bra dag.
Me likes bra dagar.
Känns iof som jag bara har bra dagar =)
O så är det väl oftast, men nån gång ibland kommer den där dåliga dagen. Men det är väl den som får en att uppskatta de bra dagarna. Men men, nu var det inte det vi skulle prata om.


De flesta som läst min blogg ofta o länge vet att sommaren 2006 var bästa ever. Vi hade skitkul vårt lilla gäng och vi hittade på massa saker hela tiden. Jag var nog inte ensam en enda dag, jag var nog knappt hemma en enda dag. Men vi hade så sjukt kul den sommaren.
Idag hade vi en liten reunion, ja alla utom Marzi då, hon stängde. Men iaf så skulle vi grilla lite. Myspys. Fisen, AK, EMilia, AndyPan, Guul, Patrik och Betty, ja o så jag med förstås =)
vi hade himla trevligt, skrattade som tokar.
Nu är det iaf bestämt att det blir Göteborg 26:e-28:e Sept. Det är kirrat, gänget kommer åka då. SÅ ÄR DET!


Jag är en panda, o då låter jag åååå ååååå.


Fan jag var så jävla trött, jag va på Håkan o hade hoppat så himla mycket.
Hoppade du på ZiggeMio då eller?


Det var en Fett grym kväll, och vissa saker var inte okej. Men det kanske man kan ta =)


Sen fick jag iaf meddelande om att det verkar klart nu med min inneboende. Det verkar bli så att han kommer hit o ska bo här i 7 veckor. Så då får man känna på det med :)

Men det ska bli riktigt roligt.


Sådär, lite bilder från kvällen. Men eftersom att min mobilkamera inte är sådär jättegrejt så får ni kassa bilder, men bilder som bilder.


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards