Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Louise - 11 juni 2008 23:02

Men måste ju iaf säga hej o god natt!

Hörs imorn!


Kärlek <3 

Av Louise - 11 juni 2008 11:31

Japp nu är den okej igen. Nice nice.

Blev stopp i den i förrgår. för fjärde gången i ordningen...
SUCK!

när Bosse kommer så säger han: du får inte spola ner tops o hushållspapper.
NEJ det har jag INTE gjort. Inte sen första gången då det kanske råkade följa med lite hushållspapper när toapappret var slut, men inte sen dess.

Det måste alltså vara fel på rören. Seriöst!


Idag när jag ahde diskat av lite fort, inte mycket disk alls så kommer jag in i badrummet och vattnet åker över tröskeln o ut. Måste nog vart 3 cm vatten på golvet. SUCK!
Men nu har snälla Bosse kirrat biffen o jag ska ta mig en välförtjänt dusch efter att ha moppat upp minst 10 hinkar med vatten.

Det stinker däremot apa i mitt badrum. Men va fan. Måste städa det. Vilket innebär att jag måste köpa ny mopphink, men får istället låna systers för jag är sååååå pank resten av månaden. så det så!


Nu dusch, sen stan o sen Sörping.
Mys med min Fis som kanske ska vara där ända till fredag eftersom att jag inte har råd o missa fler dagar på jobbet, o mamma kan ha henne. Blir skittrist eftersom att jag saknar Fisen sjukt mycket när hon är där. Men sen har vi ju en hel vecka som hon är hemma innan hon åker till mormor o morfar igen... Men men, vi får fundera på saken.


Kärlek <3

Av Louise - 11 juni 2008 00:13

2-0 seger till sverige i EM-premiärmatchen.
Nice nice, riktigt nice.
matchen sågs tillsammans med Hult, AndyPan, KeeHee. Mattias och Hanna. Hanna var den felande länken annars hade det vart Gbg-gänget =)

Haha =) Gbg ja, sjukt kul hade vi där. hade nog vart kul ute med, om Lojzan nu kommit så långt o inte ville "stanna o sova på vandrarhemmet". Med andra ord alldeles för trött o onykter =)


Ja men matchen satt fint. Nu ska jag sova.
Imorn ska jag till Sörping o gå på kusinens utspring. Innan dess spring på stan och hem till min lilla Fis, hon va dålig igen stackars liten. Jag trodde hon va lite bättre idag, men inte. Skulle inte lämnat ifrån henne. Men men, gjort är gjort o inget o göra nått åt nu.
Får ta min Fis o mysa imorn istället.


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards