Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Louise - 22 juni 2008 23:09

Japp är på lite pisshumör.
Men såna dagar har man ibland :D


Tog jordens längsta tid o försöka söva Fisungen, men till slut somnade hon i egen säng. Men det var knappt att jag trodde det skulle gå idag.

 Tyvärr ville hon inte sova hos mamma heller, bara busa. Så vi gjorde det en snabbis o sen stoppa jag ner henne i sin säng igen.

 Skönt o ha henne hemma. Min älskade lilla Fis!
Du o jag mot världen!


Nu ska jag iaf sova så jävla gott.


Kärlek <3

Av Louise - 22 juni 2008 18:01

Imorse vid 11 när jag kom till jobbet var det kaos. O ja så fortsatte det till 17 när jag åkte därifrån. Kö ut till dörrarna oavbrutet o rull i DT:n all day long!
Men det är det här som är kul. Det är det här vi gillar.
Man får jobba o slita och ha roligt samtidigt, vilket det faktiskt är.
Lojzan va i DT2, kassa, sen blev det pomme 5 min max o sen behövde köket hjälp. dagen avslutades på BOP:en.
Så jag fick göra allt idag typ. En riktigt nice dag.


Nu väntar jag på Fisungen :P
Saknaaaaaaaaaaaaaar!


Kärlek <3

Av Louise - 22 juni 2008 10:23

När man bor granne med syster så har hon mer koll på en en vad någon annan gör. Är typ som o bo hemma igen =)

Igår jobbade jag till 20 o sen hängde jag kvar alldeles för länge som jag skrev igår. Hittade inte riktigt motivationen till o trampa mig hem.


Kollade mobilen i väntan på o få höra av någon rolig kanske.
Istället var det ett sms från min syster
Var är du. Slutade inte du 20?


Haha, ja så kan det vara.

Kärlek <3

Av Louise - 22 juni 2008 01:14

Måste bara lägga upp finaste bilden på bästaste favvoErik o bästaste bästaste lilla Fisen.
Är så ledsen att jag inte hade riktig kamera för dem är ju för söta :)


Kärlek <3

Av Louise - 22 juni 2008 01:11

Jag kör bara pappas SAAB, har ingen bil själv o det är jag glad över. SKAMLIGT att bensinen kostar över 13:-
SKAMLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!

Seriöst, en tia duger got o väl.


Kärlek <3

Av Louise - 22 juni 2008 01:02

Sådär, innan ni ska sova ska ni få se lite fina bilder =)

haha, njaa, inte riktigt kanske. Men bilder iaf.


Idag blev det lite jobb... Hua!
Lugn dag, rolig dag.
Blev sen som fan från jobbet, hittade aldrig riktigt motivationen till o sätta mig på cykeln o börja trampa hemåt. Så jag va kvar o kolla nätet, matchen och snackade skit med Niklas =)

 Imorn blire mera jobb. O sen resten av veckan med. Ledig lördag. Sen börjar det igen =) Men en dag ledigt iaf, då ska jag ta med Fisen o bada på dagen. Sen ska nog Erik o jag träffas. Jag tror så =)
Va längsen nu... :(

 Har väl inte mkt mer o skriva idag. Ska slänga mig i sängen nu o sova sköööönt!

Saknar min lilla Fis bara, men hon kommer hem imorn igen. myyyyyspyyyyyys!


Bilderna:

Olivia o mamma vek tvätt, massa tvätt. Sjuuuukt mycket kläder har man, o ändå gnäller man på att man aldrig har nått o ta på sig =)
Sen hängde jag in allt i min bästaste garderob. Min "walk in closet". Me like den!
Olivias skor. Det där är bara en bråkdel av alla skor. Förstå 1 år och redan skotokig. Hon ska bestämma vilka skor som ska på när vi ska ut. Oftast blire hennes fina Foppa :D
Olivia skulle gå in o bytas på efter en stund i sandlådan. På lakanet ser man allt sand som låg i hennes shorts... hua!

Olivia på cykeln innan dagis. nu gillar hon o cykla.
Och Oliver o Olivia midsommarfina :D


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards