Alla inlägg den 28 juni 2008

Av Louise - 28 juni 2008 23:18

Dålig uppdatering i bloggen märkte jag.
Men jag har bara inte riktigt haft tid.
Har jobbat massa och efter jobbet har jag umgåtts med Fisen.
Igår hade vi grillkväll med syskonskaran och Zirrebirr.
Alla småbarn var med också o det va sjukt mysigt =)
Sara blev lite rund om fötterna efter vinet som hon o Camilla drack så idag har hon vart seg som en apa. Haha, skönt o se att andra är bakis när man själv låter bli vinet och är pigg som en nötkärna. Eller nått :D

 När "festen" var slut kom Tommy o hans kompis förbi o hälsade på. Satt o snackade lite skit o sen gick dom vidare, skulle nog på party party tror jag.


Idag vaknade vi lite lagom tidigt. Halv nio tiden typ och då käkade vi frulle o drog på oss hjälmen o cyklade :D
Drog mot mediamrkt o Lojzan köpte en ny digitalkamera. Har tänkt köpa den i Augusti men så tänkte jag på att det är ju nu i sommar som man vill ta en massa bilder på lilla Fisen.
Så det blev en kamera till oss :D Det var vi värda :P


Sen var vi hos mormor o morfar o hälsade på. Fisen o gammelmormor lekte lite. Vi fick lite fika o myspyste lite.

När vi kom hem sprang vi till hemköp o handlade tacosgrejer. För vi skulle ha lite film o tacosmys med Erik. Va jättelänge sen vi umgicks lite. Fullt upp så här på sommaren :P
Jag som inte tycker om tacos egentligen, men jag blev faktiskt överraskad över att det var himla gott idag :D
Men så var det ju jag som var kock också :P Men bildbevis på nu att Erik åkte på kärringgörat :P Han fick hacka salladen o grönsakerna. O Lojzan kirrade köttfärsen :)

Det är så det ska vara :D


När han åkte hemåt så la jag Fisen i sängen som somnade på ett kick, sen ringde jag Natta o här sitter jag nu, bloggar o pratar i telefon samtidigt. Haha!


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards