Alla inlägg den 29 juni 2008

Av Louise - 29 juni 2008 16:15

Nu måste jag ju få skryta.
Nyss hemkommen efter en dag på jobbet. Satte bara håret i lite brun hårfärg så nu sitter jag här o väntar på att mitt hår ska bli chokladbrunt. Hmm, läckert va?


Just det jobbet ja.
Hmmm, måste bara få säga att det finns idioter till allt.
Ja faktiskt.
Lunchruschen började redan tio i morse typ. Halv elva kanske. Fan va folk det kom, o aldrig dog det :D O det var inga små ordrar. Värst var familjen som beställde ca 10 menyer. Allt gick iaf på 610 spänn, och dom vågar klaga på att det tog lite tid. Hmm, en glutenBig, en Big utan ost, En big utan gurka o massa bopprodukter. Vet ni vad? Det tar lite tid!

Sen betala dom med rikskuponger. O han sa att det var 610:- jämt, men det var det inte så vi dubbelkollade ett par gånger. Då sa dom att vi inte kunde räkna. VI kunde inte räkna när de ger oss fel antal kronor. Hmm, lustigt?
Jaja, puckon.


Gick ut på utsidan sen o tömde tacklådorna. Då hör jag en tant o en gubbe.
T: Det är så jävla fullt, vet inte vart jag ska slänga det.
G: Släng det på utsidan då!

 Precis som att får det inte plats i den lådan så slänger jag det på marken. Puckon!


Dagen slutade iaf trevligt med lite snack med Kee Hee min bästaste och sen fick jag ju höra att jag är en sån där gullig preson som alla tycker om. Det ni =)
Fast på vägen till jobbet fick jag höra att jag är skrämmande. Haha!

Så där hör ni mamma, Sara o Bella som sitter o säger att jag är elak. Det är bara ni som tycker det. Typ!
Min mamma sa en gång.
Nae Louise, Jag har alltid trott att du är snäll. Men du är inte det.

Haha. Jag är snäll. Jag vet det, ni vet det. Men mamma o syskonen vet det visst inte.


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards