Alla inlägg den 20 juni 2008

Av Louise - 20 juni 2008 21:21

Midsommar avklarad. Skönt.
Hemma i min lilla, hmm, stora lugna vrå.
Hyrde två filmen på vägen så nu ska jag chilla.


Igår var en bra dag.
Jobbade på dagen, det var okej, ganska kul. Men det är roligare om man verkligen säljer mycket när man faktiskt är personal för det.
Min roligaste dag på Donken än så länge var ändå juldagen -07. Vi var verkligen inte personal för o sälja som vi gjorde. Men shiiit va bra vi va. Sen att det såg ut som fan. Det var en annan femma. Men iaf nog om det.

Efter jobbet cyklade jag hem. Mystepyste lite med Fisen o sen gick jag bort till Lotta en stund. Vi gick en promenad runt ett dött Sörping. Hamnade hos Jensa på Fjortisfest, men jag ville gärna hälsa på honom o Tommy så vi hamnade där. Det var kul, ja iaf vissa av dom.

Idag var även den en superbra dag. Kunde den börja bättre?
Fick order från mamma o åka o handla. Ja order o order, men jag får ju köra lite bil då så jag gav la mig själv ordern ;P
Iaf så gick jag omkring där inne, skulle hämta bearnaisesåsen som stod på listan o där ser jag Keno i livs levande egen hög person. Trodde inte riktigt att det var han. Men så vinkade han. Söta Keno!
Han va här med lite kompisar från Kalmar o skulle fira midsommar. Jag blev sjukt glad av o se honom. Är lite ledsen att inte Jossan var med. Hade vart kul o se henne med. Men jag hoppas på o kunna ta o låna bilen av pappa nån dag i sommar å åka o hälsa på i Kalmar. Får la se va han säger :)
Sjukt kul iaf o träffa Keno, va länge sen. Inte sett honom sen jag va i Kalmar o plugga. O det är ju iaf två år sen jag kom hem därifrån.
Fick mig o tänka på Kalmar. Saknar allt den staden o kompisarna där lite. Men jag trivs bättre här, men iaf, sjukt kul o se han!


Midsommarfirande var helt okej det med. Var i Stavsjö på Lilla Lövhälla. Kände mig liksom för gammal och för ung för det stället.
Ni vet när man var liten så sprang man omkring där med Bella o Lotta, drog lotter o spelade "över eller under 7". O så är det typ 100 pensionärer där. Men i min ålder så var det typ dött. Haha!
Kanske är bättre när Olivia, Oliver o Linnéa är lite större, då är det dom som springer omkring där o vi sitter o snackar skit över en kaffe. Ja, eller saft då :P


Nu ska jag se min film, har redan startat den o det har gått typ tio min av den som jag missat nu. Ska lägga in lite nya pics sen med. =) Men det får la bli efter filmen =)
Hyrde faktiskt två dagen till ära :P


Han hånglar ju med hon som är värsta gamla.


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards