Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

Om ni visste hur mycket det regnar nu....

Av Louise - 30 juni 2008 09:42

Då skulle ni tycka synd om mig.
Eftersom att jag inte äger en bil, så måste jag ta mig gående eller cyklande till jobbet. Jag äger en cykel däremot så det blir det sistnämnda.

Jag tror däremot inte det finns ord till hur mycket det regnar just nu. Jag sitter vid köksbordet o laddar med mina solrosmackor med skinka på =) Ska alltså cykla till jobbet i det här vädret.

O helt plötsligt ångrar jag att jag inte gick o köpte den där regnkappan som morfar gav mig pengar till o köpa.

Varför är man så dum?


Jag funderar på om jag har min regnponcho här som jag sparade från Liseberg. Fråga inte varför, men jag ville nog bara ha ett litet minne från den sommaren :) Bästa sommaren!

Fast nu va vi ju iof där på hösten, men det va la lika bra då ;)


Fick ett samtal av storasyster vid nio som ville komma ner. Hon trodde det skulle åska o jag sa nej. Orkade verkligen inte ge mig upp. Har man sovmorgon så förstörs den typ alltid. Men men, fick ju ge mig upp då eftersom att jag ibland inte kan slumra om jag vaknar. Messade o skrev att hon kunde komma, men tror även hon inser att åskan inte är här än på timmar, dagar, veckor =)

Det värsta med regnet idag är att det inte är skurregn, ni vet det regnar fem minuter fint fem minuter, regnar fem min osv.
Det här regnet kommer hålla i sig. Och jag ska ut i det!
Uää.


Kanske ska leta Lisebergsregn poncho. Det är ju faktiskt alltid något.
Hörs ikväll!


Kärlek <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.   Nu 3 år och 4 bloggar senare ...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards