Direktlänk till inlägg 12 november 2008

Hat, Hat, och ännu mera Hat.

Av Louise - 12 november 2008 23:34

Jag skulle skriva världens argaste inlägg. Men efter att ha pratat med Tommy i telefon en timme så har jag lugnat ner mig lite.


Jag är arg, vilket ni kanske förstår av min rubrik.

Det finns ett program på internet där man kan kolla vilka som blockar en på msn, o där ser jag min dotters pappas namn. DET är skandal. Varför blockar man sin dotters mamma på msn? På msn? Jag kan förstå om du är 15, men han är 27.

Jag har ringt honom och inte fått svar, han har heller inte ringt upp. Detta var inte nu när jag såg att han blockat mig, utan en annan dag då jag behövde prata med honom om en grej.

Jag skickade sms till honom igår, och har har fortfarande inte svarat.


Han bytte nummer utan att berätta detta för mig. När jag sedan får hans nya nummer så förklarar han sig med "oj, vilken miss".

Inte fan var det en miss, det har jag insett nu. En sådan miss gör man inte.


Jag vet att man inte ska vara för personlig på blogg o sånt, men just nu är jag så irriterad. Och på ett tv-program sa dom att innan man bloggar ska man tänka igenom det man skriver och fundera på om man kan stå för det man har skrivit. Jag står för allt jag skriver i min blogg, allt jag har skrivit i mina bloggar. Elaka som snälla saker. För vet ni vad, varenda ord i denna blogg och alla andra jag har haft är sanna.


När vi precis gjort slut så sa jag massa dumma saker, att jag ångrade att vi var tillsammans. blablabla. Då kunde jag ångra det, för då var inte prinsessan född. Nu kan jag aldrig i livet säga att jag ångrar att vi var tillsammans. Jag fick världens finaste flicka. Finare än alla andra och hon betyder allt för mig. Inga ord i världen kan räcka till för hur mycket jag älskar henne.

Jag är glad att jag inte insåg vilket pucko du var förrän hon fanns i min mage.

Vilken tur att hon kom min prinsessa, för då var inte vårt förhållande helt förgäves. Då kom det nått bra ur det iaf.


Nu ska jag krypa ner hos min kärlek. The one and only.


Kärlek <3

 
 
Sofia

Sofia

12 november 2008 23:57

Vad fantastiskt att du fått en sådan insikt om ert dåvarande förhållande.

http://sofiasko.bloggagratis.se

 
Ingen bild

P

13 november 2008 09:15

Du älskar säkert din dotter, men älskar hon dig? Att skaffa barn då pappan inte är närvarande, är inte det egoistiskt?

Det är NOG med att pappan inte är med, men när du upprepade gånger lämnar bort ditt barn - hur tror du det påverkar henne i längden? Ska du alltid köra den stilen? Det är inte en liten docka du skaffat, utan en människa som förr eller senare kommer förstå hur illa hennes uppväxt har varit - där henne pappa inte brytt sig om henne alls, och hennes mamma festar och lever livet samtidigt som hon har en dotter som spenderar mer tid hos barnvakt än hemma. ÄR DET KÄRLEK?

 
Ingen bild

Lillis

13 november 2008 20:58

F*n, vad dåligt av honom! Svårt att hålla tillbaka sitt hat då.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.   Nu 3 år och 4 bloggar senare ...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards