Direktlänk till inlägg 10 november 2008

Skitmatch, Hitta Nemo och roliga kommentarer.

Av Louise - 10 november 2008 09:25

Magsjukan höll bara i sig en dag som tur var. Var livrädd att missa matchen igår. Nu i efterhand så inser jag att det hade kvittat. Matchen var skit, domaren var skit. DEt enda bra var att Hennerberg var tillbaka i Himmelstalundshallen o han är ju så sjukt snygg så honom kunde man ju kolla lite på när han tog av hjälmen för o dricka. Nörd jag vet!


Fick däremot med mig Matte på hans första match någonsin. Tror tyvärr inte han uppskattade det så mycket, haha. Tredje perioden stod han uppe vid utgången o kollade lite, rökte lite o lyssnade på musik lite. Haha, men det var kul att han följde med mig iaf. Även om han inte tyckte att det var så jättekul.


Min favvoman Erik var där också. Han hade fått med sig sin bror och sin kusin. O sen nån idiot som höll på LHC så han satt o flina o klappa händerna när Mjölby gjorde mål. Oj vad jag hade kunnat slå honom.


Haha, på jobbet igår när jag kom så stod Almira framme i kassan o så va jag la på bra humör. Haha, då kommer hennes kommentar: Asså Lollo, är du aldrig trött?

 Du skulle bara veta lilla gumman =)


Haha, och Natta sa ju bästa när vi låg o prata i telefon.

L: Fan jag hatar o sova själv. (Fisen var borta över helgen o jag fick spendera natten alldeles ensam i min säng. =( )

N: Jag med, men jag måste om jag ska få äta.

 Haha. Illa. Natta höll på o somna i luren o vimsade iväg. Klockrent!


Hitta Nemo går på tv:n för fjärde gången sen jag kom ut till Sörping igårkväll. Haha, Fisen som älskar fiskar!

Och jag tycker hon har blitt så stor den lilla skiten. Fan va hon växer...

Bara på en dag liksom. Haha!


Kärlek <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.   Nu 3 år och 4 bloggar senare ...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards